.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
۳۱ غیرنظامی سوری طی ۱۰ روز درحالی‌که درحال جمع‌آوری میوه بودند، بر اثر انفجار مین‌های به جا مانده از داعش در شمال سوریه کشته شدند. کشته شدن ۳۱ غیرنظامی سوری براثر مین‌های به جا مانده از داعش
۳۱ غیرنظامی سوری طی ۱۰ روز درحالی‌که درحال جمع‌آوری میوه بودند، بر اثر انفجار مین‌های به جا مانده از داعش در شمال سوریه کشته شدند.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  نماینده ای که با اهرم استیضاح بسراغ امتیازگیری از وزیران می‌رود ،چگونه خواهد توانست بنمایندگی از سوی موکلانش بر کار مسئول منصوب از سوی خود نظارت بایسته اعمال کند و به وظایف نمایندگی خود بدرستی جامه عمل بپوشاند؟! نمایندگان مداخله گر در عزل و نصب ها در دوراهی تائید یا رد صلاحیت !
شمال نیوز : نماینده ای که با اهرم استیضاح بسراغ امتیازگیری از وزیران می‌رود ،چگونه خواهد توانست بنمایندگی از سوی موکلانش بر کار مسئول منصوب از سوی خود نظارت بایسته اعمال کند و به وظایف نمایندگی خود بدرستی جامه عمل بپوشاند؟!(ادامه)
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند. کارشناسان سعودی: لغو روادید میان ایران و عربستان امکان‌پذیر است
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند.(ادامه)
قتل هولناک دختربچه ۹ ساله در درگیری خانوادگی ؛ حمله ۴ مرد چاقو به دست به دختر بی‌گناه و پدر و مادرش
(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:۲ تن از کسانی که دستگیر شده بودند به عنوان همدستان قاتل شناسایی شدند. کری خوانی منجر به قتل جوان ۳۱ ساله شد
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:۲ تن از کسانی که دستگیر شده بودند به عنوان همدستان قاتل شناسایی شدند.(ادامه)
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه گروهگ‌های تروریستی ‌منتظر حملات سخت‌ نیروهای مسلح ایران باشند، گفت: عملکرد افتخارآمیز نیروهای انتظامی در تامین امنیت استان منجر به کینه دشمنان شده است / ما تنها نباید منتظر ورود گروهگ و سپس دفاع در برابر ....(خبر)
(ادامه)
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد مسن ترین و کوچکترین شهید کربلا چه کسانی بودند؟
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد(ادامه)
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت. امام جمعه‌ای که مردم زاهدان برای ماندنش طومار جمع کردند
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت.(ادامه)
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد....
« حماسه ششم بهمن آمل » ؛ حماسه ای از جنس مردم
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد.... (ادامه)
به روز شدن تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها
فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.(ادامه)
«هنر سوزن‌دوزی ترکمن» ثبت جهانی شد
هنر سوزن‌دوزی ترکمن به‌عنوان بیستمین عنصر میراث‌فرهنگی ناملموس کشورمان در نشست کمیته بین‌الدولی پاسداری از میراث‌فرهنگی ناملموس یونسکو ثبت شد.(ادامه)
زیارت امام رضا (ع) به‌روش قاجاری‌ها!/ سفر مشهد؛ ۱۰‌روز رفت، ۱۰روز برگشت!
قدیم‌ها که امکانات کم بود و سفر دشوار بود و راه، طولانی بود پابوس امام رضا (ع) چگونه می‌رفتند ایرانی‌ها؟ با امکانات کم و با دشواری زیاد و در راهی طولانی می‌رفتند و از تهران، پیاده یک‌ماه طول می‌کشید تا برسند و سواره ۱۰ روز.(ادامه)
دستگیری دو برادر با ۵ فقره قتل عمد
سرهنگ ولیپور گودرزی از دستگیری ۲ برادر جنایتکار که در جنوب کشور و تهران مرتکب ۵ فقره قتل عمدی شده بودند،خبر داد.(ادامه)
آیا امام حسین (ع) و یزید نسبت فامیلی باهم داشتند؟
حسین بن علی بن ابیطالب بن عبدالمطلب بن هاشم بن عبدالمناف با یزید بن معاویه بن ابوسفیان بن حرب بن امیه بن عبدالشمس بن عبدمناف به واسطه عبدمناف با هم نسبت داشته و فامیل بوده اند اما ....(ادامه)
قیمت برنج درجه یک چقدر است؟
برنج ایرانی در چند ماه اخیر با افزایش قیمت همراه بود اما قیمت انواع برنج ها با یکدیگر متفاوت است.(ادامه)


عمل قاتل در اهواز به‌طور مشخص از مصادیق ماده۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است و قانونگذار پیش‌بینی کرده که برای چنین فردی اشد مجازات یعنی ۱۰سال حبس درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد این مجازات از تناسب و بازدارندگی کافی برای چنین جرمی برخوردار باشد. مجازات قاتل اهوازی چیست؟
عمل قاتل در اهواز به‌طور مشخص از مصادیق ماده۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است و قانونگذار پیش‌بینی کرده که برای چنین فردی اشد مجازات یعنی ۱۰سال حبس درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد این مجازات از تناسب و بازدارندگی کافی برای چنین جرمی برخوردار باشد.(ادامه)
قیمت انواع برنج در بازار +جدول
در این گزارش به بررسی قیمت انواع برنج در بازار پرداخته ایم.(ادامه)
شمال نیوز: چندی است که موضوع قبرهای صدها میلیون تومانی در آرامستان یکی از بقاع متبرکه شهرستان آمل به موضوعی داغ و مبهم برای شهروندان تبدیل شده ؛ ابهامی که نگرانی مردم را به دلیل آسیب رساندن به شان و منزلت این مکان مقدس به همراه داشته است. پشت پرده قبرهای چندصد میلیون تومانی در آمل
شمال نیوز: چندی است که موضوع قبرهای صدها میلیون تومانی در آرامستان یکی از بقاع متبرکه شهرستان آمل به موضوعی داغ و مبهم برای شهروندان تبدیل شده ؛ ابهامی که نگرانی مردم را به دلیل آسیب رساندن به شان و منزلت این مکان مقدس به همراه داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : طبق گزارش وزارت بهداشت ، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی تا امروز
شمال نیوز : طبق گزارش وزارت بهداشت ، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.(ادامه)
حرم امام حسین (ع) در گذشته چگونه بود؟/ تصاویر
حرم امام حسین (ع) در طول تاریخ چند بار تخریب و دوباره ساخته شد؛ تا اینکه آخرین بار در دوره صدام حرم سیدالشهدا (ع) مورد تخریب قرار گرفت. (ادامه)

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات دوره قبل شاید کمتر کسی در کشور به میزانی که بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفتم‌ بوده باشد و با آن‌که حرف‌های نادرست و نابه‌جایی درباره من زدند و با آن‌که‌ افترا از هیچ‌کس جایز نیست اما یک شکایت هم از کسی نکردم در حالی که رقبای ما صدها شکایت کردند. در قوه قضاییه خیلی تلاش کردند که مرا به حاشیه ببرند / در انتخابات دوره قبل کمتر کسی به اندازه بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفت
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات دوره قبل شاید کمتر کسی در کشور به میزانی که بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفتم‌ بوده باشد و با آن‌که حرف‌های نادرست و نابه‌جایی درباره من زدند و با آن‌که‌ افترا از هیچ‌کس جایز نیست اما یک شکایت هم از کسی نکردم در حالی که رقبای ما صدها شکایت کردند. (ادامه)
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است. صیاد اگر علیست همه با کمان خوشند/ مقایسه امیرالمومنین و حضرت جبرائیل/ ماجرای طلبه‌ای که به لوسترهای حرم مولا اعتراض داشت/ «یعسوب الدین» به چه معناست؟/ زیارت امین الله و صلوات خاصه امیر مومنان
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است.(ادامه)
ریشه یابی نزاع و درگیری در جامعه
نزاع نوعی بی نظمی در روابط اجتماعی بین افراد و گروه‌ها بوده که پیامد‌های اجتماعی مانند کاهش امنیت در جامعه را به دنبال دارد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: درگیری مسلحانه در اهواز به دلیل اختلاف طایفه‌ای رخ داد و امنیتی نبوده است. درگیری طایفه‌ای ۲ کشته داد
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: درگیری مسلحانه در اهواز به دلیل اختلاف طایفه‌ای رخ داد و امنیتی نبوده است.(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
برگزاری یک مجلس عروسی 3 هزار نفری بدون حتی یک کرونایی !
این روز‌ها برای این که به شیوع کرونا دامن زده نشود توصیه شده که هیچ اجتماعی برگزار نشود حتی مجالس عروسی، اما در این میان یک عروسی با ۳ هزار مهمان برگزار شد بدون این که حتی یک نفر کرونا بگیرد!(ادامه)
سه انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان
طی احکامی جداگانه از سوی ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فیروز نصیرزاده، زهره تیموری و مازیار محمدی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان پست گرفتند.(ادامه)
دعایی که شب مبعث باید خوانده شود
شیخ کفعمی در کتاب «بلد الامین» دعایی را نقل کرده که در شب مبعث می بایست خوانده شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.